Yaşam Koç'un Olabilirim

23 Aralık 2009 Çarşamba

şeker anne oldum çıktım

Dün doğum günümdü
Bloga yazı ekleyecek keyif bulamadım kendimde
Birgün öncesinde ablamın evinde kutlamıştık 
Evde oturduk akşam eşimle öylece geçip gitti doğum günüm
Pazartesi sabah sınırda çıkan şekerimiz için tahlil verdik 
Bir önceki kum dökme faslında da idrarımızda şeker çıkmıştı
Yine çıktı ve doktorumuz perşembe 100 gr şeker yüklemesini yapmaya karar verdi 
Şeker anne oldum çıktım işte bende 
Yarın göreceğiz gerçekten şeker miyiz ?



Hala bebikime hiç bir şey almadım :(
Hafta sonu minik odası için minik bir şifonyer ve dolap siparişi verdik...
Yılbaşından sonra herşeyini ocak ayı içinde alıp bititrmeyi düşünüyorum inşallah...


Bu arada bebikimin odası pek  minik olduğu için  park yatak alacağız
Önerisi olan var mı acaba ?

5 yorum:

arzu dedi ki...

s.a. caım kendinden çekmeceli bir beşik alsan daha çok işini görür sonuçta park yataklarla aynı boyutlarda . tabii yine herşeyin iyisini bebikin annesi bilir:))

selam ve dua ile

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun.sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah.

İki oğlan Annesi dedi ki...

a.s arzucum ya ben nedense park yatak istiyorum ama yine de son çare beşik alacağız tabii sağol canım yorumun için

- gümüşlerin hobi dünyası teşekkürler canım

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Merhaba,
Sizinle aynı haftalardayız galiba :) Bende şeker yüklemesini ihmal ettim bu hafta yaptırmam lazım :(

2 arkadaşım aldı ve crespo marka park yataktan cok memnunlar. Fiyatıda e-bebek te cok uygun :)

İki oğlan Annesi dedi ki...

teşekkür ederim öneri için :))
bu arada yüklemenizi yaptırın bence
en azından yoksada içiniz rahat olsun...