Yaşam Koç'un Olabilirim

31 Mayıs 2010 Pazartesi

? ! / + ^ % :...

bu başlık içimin tuhaf hallerinin göstergesidir...
hamileliğimde toplamda 20 kilo aldım
doğumdan eve geldiğimde 4 kilo gitmişti... (fazla ödemden olsa gerek)
sonra ilk ayda 10 kilo gitti...
ama gidiş o gidiş daha 1 kilo bile veremiyorum...
boğazımı tutuyor muyum hayır...
çok mu yiyorum hayır...
gamsız mıyım hayır...


güya emzirirken kilolar gidermiş derler neden gitmiyor öyleyse...
çok değil bir buçuk sene önce yani evlendiğimizde çıta gibi olan ben(esas kiloyu hamile kalana kadar aldım yani suç tamamen bende) şimdi fıçı gibiyim :((
bu bir smiley değil sadece bazen ciddi ciddi ağlıyorum...
en az 10 kilo vermem gerek ama emzirirken bu iş nasıl olacak hiç bilmiyorum...
örneğin bu ay bir düğün var ve benim üzerime olan hiç bir kıyafetim yok
üstelik bu halimle gidip kıyafet almak da istemiyorum...

ayrıca hamileyken yazmıştım çatlamayan yerim kalmadı diye
çatlaklarıda gördükçe hepten deliriyorum bu çatlakların bir çözümü var mı acep ?

yine de gülümsüyorum kendime güveniyorum
vereceğim kiloları yine eskisi gibi olacağım :))

9 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Canim o güzel gözlerinden yaslar üzüntüden akmasin, emin en kisa zaman aldigin kilolari vereceksin.. yalniz emzirirken dikkat et kücugümze bisey olmasin kilo verecem derken :) Emzirdiginde kilo verecegini söylüyor bak annem kesinlikle bi kac aya verir eger emziriyorsa hic korkmasin kal diye söyleniyor :) hehee cook öptüm canim ..

Adsız dedi ki...

ben de aynı durumdayım. 10 kilo kaldı üzerimde ama benim iştahım da eski halime göre çok açık. emzirdikçe yiyesim geliyor. Bir tanesi görümcemin olmak üzere katılacağım 3 düğün, 1 nikah var önümüzde. aaah ah seni o kadar iyianlıyorum ki :)

Ayda'nın annesi

uğurböceği dedi ki...

canım ya merak etme kilolar gider.önemli olan sağlığın.

İki oğlan Annesi dedi ki...

Küçük Dokunuşlarım
Canım çok sağ ol anneciğinin ellerinden seni de yanaklarından öperim :)) inşallah bakalım...

Deyda birilerinin beni anlaması öyle güzel ki...
evet emzirdikçe yiyesi geliyor insanın gerçekten...
umarım veririz kilolarımızı...

Uğur böceği canım kiloda sağlığı tehdit eden önemli bir unsur inan eskiden enerjim çok yüksekti
şimdi pek bi halsizim...
sağ olasın...

Unknown dedi ki...

vallahi ben de aynı durumdayım... ne yapacağım bilemiyorum..

İki oğlan Annesi dedi ki...

Ebru tez zamanda veririz inşallah bu kiloları ne diyeyim ...

Unknown dedi ki...

doğum yapalı benim 45 gün oldu ilk gün aynen 5 kilo sonrasında 10 kilo daha gitti ve bende aynen senin gibi şu anda hiç kilo kaybedemiyorum bunun nedeni sanırım emzirmek için gerekn enerjiyi vücudun depo olarak tutması ilk 6 ay rejim yapmak ise sütün azalmasına neden olabilir bol protein ağırlıklı beslenirsen kilo yerine süt olacaktır.6 ay sonrası için nasıl kilo verilir formülü bulursam paylaşırım.Çatlaklar içinse ozonlanmış zeytin yağı kullanıyorum çok az var bende ve şu anda bir değişklik yok.bu yağı aktarlarda bulabilirsin.

İki oğlan Annesi dedi ki...

Müge teşekkür ederim
kilo verememezin bir nedeni de regl görmememiz olabilirmiş
ben hala görmedim de...

Çiğdemmm dedi ki...

ha ha kaçırmışım bu postu. İnan durum bire bir aynı! ne bir eksik ne bir fazla!!

22 kg aldım, doğum sonrası 4 kg gitti, ilk ay 11 kg gitti toplamda ve 1 gr bile gitmiyorrrrr artıkkk, en az 10 kg vermem lazım :( iştahım ve yaşadıkalrımda yazdıklarınla AYNI :////