Yaşam Koç'un Olabilirim

30 Kasım 2010 Salı

Bir Garip(m)im

Mimleyen Sevgili Deli Anne
Mim konusu: Garip Huylarımızı ve Yapamadıklarımızı 7 maddede sıralamak.



1-Eymeni kimselere emanet edememek gibi garip bir huyum var henüz bir saatten fazla ayrılmışlığımız yok 
oğlumla onun da sayısı beş parmağı geçmez...
2-Dışarda biriyle yanyana yürüdüğüm zaman hep o kişiyi sağ tarafıma alırım 
Eşimle nişanlıyken 'he pardon ben sağ tarafa geçecektim' derdi yanlışlıkla solda duruyorsa ehe ehe !
şimdi alıştı...
3-Evde terlik/çorap vs giymekten nefret ederim ama alışmak zorundayım kış geliyor ne de olsa!
4-Tek başıma çay içemem tek başına da çay içemem hem çayla beraber mideme giden  hem yanımda biri olacak bana eşlik eden aksi takdirde ömrümce çay içmeyebilirim!
5-İnsanlar ağlarken genelde ben kilitlenirim ağlayanla ağlayamam gözyaşlarımı saklarım çok sonralara !
6-Eve girer girmez ilk işim yüzüğümü çıkarmaktır... Aksesuar olan hiç bir şey bana göre değil!
7-Yapamadım.Önümde çok engel vardı..Hep doktor olmak isterdim hala da istiyorum ama artık imkansız ! 



ve Mimlenenler 

İki Deli Kadın (Pınar)
Begüm'ün Annesi

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

aksesuarları derhal çıkarma bende de var, evde değilken sanki batmıyorlar da eve girince çıkarmazsam hasta ediyorlar.. çay olayına da bittim.. çok samimi, çok güzel olmuş mim:)

İki oğlan Annesi dedi ki...

Deli Anne canım internetim marazlandı o yüzden geç oldu kusuruma bakma
ben başka evlere gidince de yüzüğü çıkarmak istiyorum ama öyle de bir garibim :))
teşekkür ederim güzel yorumun için :))