Yaşam Koç'un Olabilirim

20 Kasım 2010 Cumartesi

Yürüteç Zararlı mı ?

Eymen yaklaşık 2 aydır tutunup ayağa kalkıyor ve zamanının çoğunu bu şekilde geçiriyor...
Doktorumuz yürütece çok karşı iken  
Eymen'in hareketliliğinden ötürü yürütece binmesinde bir sakınca görmedi...

Lakin benim maymun iştahlı bebikim yürüteçten iki günde sıkıldı içinde 5 dk. bile durmuyor
(yarı beline kadar kendini sarkıtıp kenar çubuklara bastığı anda kaç defa yakaladım)...
Yürüteç zaten Eymen kadar hareketli bir bebek için sadece kısıtlayıcı bir mekanizma
Çünkü Eymen istediği her yere ulaşabiliyor...

Velhasıl bebeğiniz tutunup ayağaa kalkıyor ve ayakta durabiliyorsa
yürütece binmek istemeyecektir ama yürüteç onun için zararlı olmaktan da çıkmıştır...

küçük kaşif yeni bir icat çıkardı
yürütece öyle binilmez böyle binilir diyerekten
bizim için hiç bir zararı yok artık düşmekten başka
;)

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah.. 7 aylık diyor, doğru mu? Benim küçük oğlum da 7 aylık, çok hevesli ama emeklemedi bile daha.. hoş emekleyecek kadar yerde tutmuyor ki kendini.. kendi başına oyalanma süresi 2 dk falandır sonra gelsin ağlamalar... devamlı mekan değiştiriyoruz evde.. .ocğunlukla da uyuması için üstün bir çaba.. Eymen'e maşallah barekallah annesi.. Allah korusun hepsini kazalardan

İki oğlan Annesi dedi ki...

deli anne çok teşekkürler evet cpazartesi günü 8 aylık olacak inşallah...
Eymen doğduğundan beri çok hareketli
5.ayda emekledi ve 10 gün sonra tutunup ayağa kalkmalara başladı...
herşeyi erken yapması pek de iyi değil sürekli göz önünde durması gerek çünkü olur olmaz yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor...

ben de uyuması için çok çaba sarfediyorum bıraksam 24 saat uyumaz :(

zor bir bebek koç burcu olduğundan sanırım çok ilgi istiyor
senin küçük oğlan da koç burcu sanırsam
o yüzden huyları benziyor :)

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Merhaba,
Ne kadar yakın sürelerde doğurmuşuz ben hiç farkında değilim :( Benim minik cadı kızımda 24 Mart doğumlu... Sürünüyor uzun süredir geri geri gidiyor :) Bizde geçen hafta itibariyle yürüteçe koyduk ama doktora sormadık malum tecrübe :)
Ev kazaları dışında hiçbir sakınca yok demişti doktorumuz o yüzden kızımda da koymakta sakınca bulmadım zaten kısa süre tuttuğum için sorun olmuyor e birde evde ona zarar verebilecek pek birşey yok...
5 aylık çok erken emeklemiş maaşallah diyorum en kocamanından aman diyim dilini ısır nazarlara gelmesin yavru!!!

Vee veee bende bir Mim var sana... Minik delikanlıdan fırsatın olursa ve cevaplarsan sevinirim.
Sevgiler,

Pınar

İki oğlan Annesi dedi ki...

Pınar çok teşekkürler evet iki gün varmış aramızda :)) siz bizden 2 gün küçüksünüz...

Mim için bakacağım şimdi cevaplayabilirsem minik adam izin verirse ne ala...

Bir Melek Geliyor dedi ki...

benim minik 7 aylık oldu emeklemeden yürümek istiyor.Sürekli ellerinden tutup gezdircekmişiz beyimizi ama benimde tereddütlerim var yürüteç konusunda napsam karar veremedim.maşallah çok hızlı çıkmış eymen beyimiz:)